I somras tog jag ett tyst hejdå till denna blogg, bestämde mig helt enkelt för att inte uppdatera mer. Men så sa Nellie åt mig på skarpen igår att jag bör ta tag i detta igen... Så. Här kommer ett försök. Skulle dock vilja skapa en ny blogg där bildkvalitén är bättre, får nämligen panne på att bilderna ser så fula ut. Så om du är en sådan som är bra på sånt, hör av dig till mig så kanske vi kan utbyta tjänster ;))))). Usch det där lät creepy. 
 
(Är för övrigt sjukt att jag fortfarande har unika besökare varje dag???? vilka är ni? Och hur kommer det sig att ni fortfarande följt mig trots att jag inte uppdaterat på typ ett halvår? haha kärlek till er osv.)
 
 
Ett litet urval på bilder från resan till Mexiko! (Obs dessa bilder är exempel på hur dålig bildkvalitén är :( )
 
Peace.
 

Kommentera

Publiceras ej