I fredags hade vi vår första sittning med klassen. Vi tänkte ha det redan i höstas men det visade sig att väntetiden på att få en sittning var typ tre månader... Men kul var det iallafall! Temat var "klä ut dig till något på första bokstaven i ditt namn". Så i brist på tid och pengar att fixa något skitkul så skrapade jag ihop en superhjälte-outfit med det jag hade hemma. Hade en silvirg polo, en vit kimono som jag knöt som en mantel, strumpbyxor och Johans kallingar ovanpå haha (var för övrigt sååå obekväm i denna outfit så kommer aldrig ha på mig detta igen). 
 

Alexandra var tusen gånger satsigare och var avatar. Camilla-Cheerleader och Irma-Ikea var också mä! Obs på att det var jag som kom på Irmis outfit hehe. Hon klippte två hål i Ikea-kassen så att hon kunde ha påsen som hängselbyxor.


Fanny-farmor och Malin-morfar! Fanny är ju helt stört bra på smink, all cred till henne. Folk trodde på riktigt att dom var gamlingar när dom åkte bussen till Lund från Malmö haha. 

Och här är vi på själva sittningen! Samtidigt som vi hade vår sittning hade även personalvetare en sittning med temat "Nyår". Så dom var sjukt fina och uppklädda sen kom vi dit i blå ansikten och kalsonger......... Kul var iallafall att en tjej i deras klass höll tal om hur bra utklädd Alexandra var. Hon avslutade det hela med att utmana Alexandra till att köra Lambo, en drickeslek som går ut på att en person (i detta fall Alexandra) dricker upp hela sitt glas medan resten sjunger "Lambo". För att sedan bevisa att en druckit upp allt häller en glaset upp-och-ned ovanför sitt huvud. 
 
Peace

Kommentera

Publiceras ej