Jag har varit sjuk typ konstant sedan jag kom hem från Mexiko, så har blivit förvånad över hur mycket tid som finns över när en inte tränar. Även om jag har stört mycket plugg just nu så orkar inte hjärnan plugga typ tolv timmar i rad, fastän jag teoretiskt sett har tiden till att göra det. Så igår kollade igenom min och Lollos gamla blogg, där jag hittade denna text som jag skrev dagen innan jag flyttade till Australien:
 
"Nu är väskan packad och klar. Frågan är om jag är det. Aja, nu måste jag ju. Det var lite det som var grejen tänkte jag. Det är så mycket man vill göra, men som egentligen aldrig blir av, antingen för att man bara är för feg eller helt enkelt inte orkar. Men nu drar jag till Australien i ett år. Där blir jag liksom tvingad till att ta tag i allt själv för att kunna komma någon vart. Hejdå snyggingar, lev livet i ett år, för det ska fan jag göra". 
 
Ändå cool jag var som 16-åring. Så nu tänkte jag att jag ska bli lika cool igen och börja kasta mig ut i världen (lol), precis som jag gjorde 2011.
 
Här är lite bilder jag också hittade från gamla bloggen:
 
Uppenbarligen tyckte jag även att jag var cool när jag var 16..............
 
Peace.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej