En av mina favoritsysslor är att drömma mig bort. Att fundera på vart jag kommer vara om tio år och vad jag tycker är viktigt just då. Men allra bäst är jag på att drömma mig bort när det gäller resor, att googla flygpriser, olika recept på maten därifrån, kolla upp hostels och att kolla i kalendern när nästa resa är möjlig. Denna vecka har jag funderat på Australien (vilket jag iof gör typ jämt hehe), Nya Zeeland, Norge och allra senast Japan. Jag vill
 äta japansk mat (finns asstort vegansk utbud, win!) och vandra omkring i små byar.

Dröjer nog ett tag innan jag har råd att åka men som tur är har Johan en moster som bott i Japan i flera år och är dessutom gift med en japan, vilket betyder att vi har möjlighet till en massa inside-information om japansk matlagning hehe.


Vem vill inte se detta liksom?!?
 
Peace.

Kommentera

Publiceras ej