Sååå... jag är sjuk och tänkte att jag kunde ta tillfället i akt att ha den efterfrågade FRÅGESTUNDEN haha. Enligt malik är lite grundläggande frågor ett måste innan en frågestund så here we go: .
 
Ditt fullständiga namn: saga hilma sofia berntson
Ålder: snart snart snart myndig!
Civilstånd: single 4 lajf jao
Bästa kvinnliga kompis: jag föredrar ordet bästis hallå? Svår fråga dock, omges ständigt av fina flickor! Någon som alltid förstår, hjälper och skrattar med mig är dock aussie Caitlin Dwyer. Saknar henne.
Bästa manliga kompis: malleballe <3
Snyggaste politikern: Göran Persson! Kolla bara in hetingen

Snyggaste kändisen: alla som får sånna där små, smala ögon då dom ler tihi.
Är Malik en kung som har gjort denna lilla intervju?: behöver kungmalik (instanamnet) ständig bekräftelse?
 
MEN NU: HIT ME WITH YA QUESTIONS ;) ;) ;);) 

7 kommentarer

lisa

30 Nov 2012 13:56

hej jag vill också ha bekräftelse

vad är det bästa med mig?

vad är det bästa som finns?

vad är det sämsta som finns?

pest eller kolera; din dubbelhaka växte till en nackkrage av fett alternativt att det började växa långt, långt hår på din tunga?

hur awesome kommer 12, 13 och 14 juni bli!?!?

Anonym

01 Dec 2012 13:35

vad gör du på fritiden nu när du har slutat simma? saknar du simningen?

Anonym

01 Dec 2012 13:40

vad vill du göra efter studenten?

anonym

01 Dec 2012 23:29

vad har hänt med dig och lollo? förut var ni ju ett

Jam1ner

02 Dec 2012 10:20

What are some of your favourite things about me in 1000 words (no less) xoxo

yolo

02 Dec 2012 10:21

ar du lesbisk???

001210

02 Dec 2012 10:23

Vill du ha sexig tid?

Kommentera

Publiceras ej